Mijn DSP doet het niet, wat moet ik doen?
- Controleer of de deelnemende locatie je DSP accepteert voor toegang (loge)
- Controleer of je jouw vinger of hand op de juiste wijze hebt aangeboden
- Controleer of jouw werkgever een betalingsachterstand heeft
- Controleer of je over de juiste geldige opleidingen beschikt en log in bij XS-ID Online

Ik heb een DSP aangevraagd maar nog niet ontvangen, wat nu?

Helaas kan het voorkomen dat een DSP niet aankomt. Meldt dit binnen 10 werkdagen via e-mail aan servicedesk@secure-logistics.nl en wij maken kosteloos een nieuwe DSP aan. 

Mijn DSP is kapot, hoe krijg ik een nieuwe?
Als je DSP binnen een jaar na productie kapot is en er is geen zichtbare schade, dan ontvang je kosteloos een nieuwe van ons. Neem contact met ons op voor meer informatie via 010-463 77 77 of e-mail naar servicedesk@secure-logistics.nl. 

Hoe kan ik zien wat er op mijn DSP staat? 

Ga naar https://online.secure-logistics.nl en log in met je user-id en wachtwoord
voor een overzicht van geregistreerde, geldige trainingen of instructies. Mis je een
instructie, opleiding of training of heb je vragen, neem contact met ons op of met je werkgever. 

Mijn instructie verloopt. Wat nu?

Het XS-Key systeem bewaakt de geldigheid van je geregistreerde instructies. In XS-ID Online kun je precies zien welke opleiding dreigt te vervallen.  Neem tijdig actie als je de opleiding wilt vernieuwen. 

Ik heb een training of instructiefilm gevolgd. Hoe komt deze in mijn account en op mijn DSP?
Als je een van de Deltalinqs instructies of bedrijfsspecifieke instructies gaat doen, meld je dan aan met je user-id. Als je geslaagd bent, zie je de training gelijk in XS-ID Online staan. 
Trainingen of instructies uit het Centraal Diploma Register en de Stichting Industriële
Reiniging zijn binnen 24 uur na registratie zichtbaar in XS-ID Online.

Op je DSP
Je DSP bevat een kleine chip waarop ook alle informatie staat. In XS-ID Online zie je of de  informatie op de chip hetzelfde is als in de portal (Te synchroniseren). Als dat niet zo is, kun je je DSP laten bijwerken. Dat kan bij ons servicekantoor te Maasvlakte Plaza, Hormuzstraat 50 te Rotterdam, of informeer naar de mogelijkheden bij je werkgever of opdrachtgever.

Kan ik mijn DSP ophalen?
Ja dat kan. Je kunt je DSP ook afhalen bij ons Servicekantoor in het Maasvlakte Plaza gebouw. Voor deze service wordt een toeslag in rekening gebracht ter hoogte van  €15,-. Als de DSP na vijf werkdagen nog niet is afgehaald, versturen we deze alsnog naar het bij ons bekende postadres. Afhalen en activeren kan tot 16.55 uur bij ons servicekantoor op Maasvlakte Plaza.