Secure Logistics loopt voorop als het gaat om privacyproof identiteits- en toegangsmanagementoplossingen. Om voorop te kunnen blijven lopen, willen we graag intern alles op orde houden en verbeteren. Daarom zijn we op zoek naar een Quality and Control Manager. Het is een nieuwe functie binnen onze organisatie, die jou veel kansen en mogelijkheden biedt.

Jouw uitdagingen als Quality & Control Manager
De functie is heel veelzijdig. In deze nieuwe rol analyseer, coördineer en controleer je al onze bedrijfsprocessen. Jouw bijdrage zorgt voor bewustwording bij de collega’s, die hierdoor een nog sterkere focus op kwaliteit, security en privacy krijgen. We werken volgens ISO-normeringen 9001, 27001 en 27701. De belangrijkste werkzaamheden zijn:

 Je maakt risicoanalyses van onze bedrijfsprocessen;

  • Aan de hand van je analyses stel je verbeteringen voor, legt deze vast en implementeert de verbeteringen;
  • Coördineren, begeleiden en uitvoeren van interne audits;
  • Kwaliteitsplannen, standaardisatie & adviesrapporten opstellen in overleg met de interne stakeholders;
  • Je stimuleert de collega’s om een bijdrage te leveren aan de processen en de kwaliteit van de organisatie;
  • Kortom je bent het centrale aanspreekpunt als het gaat om kwaliteit, risicoanalyses en procesverbetering.

 Dit zegt je collega Michael van Egmond (Manager Finance & Control) over de functie: ‘’Bedrijfsbreed mee kunnen denken en een bijdrage kunnen leveren aan een optimale dienstverlening bij een organisatie in ontwikkeling is een prachtige uitdaging.’’

Dit is jouw toegevoegde waarde!
De procescoördinator is een autonome rol. Je bent communicatief vaardig, overtuigend, punctueel en je hebt een helicopterview. Verder beschik je over: 

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een gelijksoortige rol, bij voorkeur in de ICT;
  • Kennis van ISO-normeringen zoals 9001 (eis), 27001 en 27701 (pre).

Dit hebben wij jou te bieden
Bij Secure Logistics kom je terecht in een gedreven, platte organisatie met een informele werksfeer. Dit vind je terug in ons splinternieuwe kantoor aan de Waalhaven in Rotterdam! Je krijgt bij ons voldoende kansen om jezelf verder te ontwikkelen. Dit stimuleren wij door je de ruimte te geven voor trainingen en opleidingen (jaarlijks een persoonlijk budget van € 1.000,-). Een selectie van onze arbeidsvoorwaarden:

  • Salarisrange variërend tussen de € 3.700,- en € 5.300,- per maand op basis van een fulltime werkweek, inschaling is afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 8% vakantiegeld;
  • Aantrekkelijke pensioensregeling;
  • 26 vakantiedagen (op basis van een fulltime werkweek);
  • Flexibele werktijden en bij overuren de keuze uit: tijd voor tijd of uitbetaling;
  • Hybride werken;
  • Budget voor een thuiswerkplek (€ 750,-);
  • Laptop en telefoon van de zaak.

Dit is Secure Logistics
Al sinds 2003 zijn wij pionier op het gebied van identiteits- en toegangsmanagementoplossingen voor zakelijke gebruikers in de logistiek, bouw en industrie. Vanuit Rotterdam en de Maasvlakte zorgt Secure Logistics voor de uitwisseling van geverifieerde informatie van werknemers, werkgevers en kwalificaties. Met het XS-ID platform (o.a. CargoCard, Digital Safety Passport en PortKey) bieden wij een uniek concept, waarmee we onze community een veilige en snelle toegang tot fysieke en digitale omgevingen verschaffen. Met XS-ID worden dagelijkse toegangs- en logistieke processen tot wel 90% versneld; hiermee zorgt Secure Logistics voor de optimalisatie van het bedrijfsproces. Momenteel ervaren al meer dan 4.900 bedrijven, 53.000 medewerkers uit 33 landen de voordelen van onze XS-ID services en dit aantal blijft groeien.

Kom jij ons team versterken?
Word je uitgedaagd door deze functie? Neem dan contact op met onze HR-afdeling: hrm@secure-logistics.nl. Past de geschetste functie niet bij jou, maar ken je iemand die perfect in het gevraagde profiel past? Stuur deze vacature dan door!

Vragen? Neem dan contact op met onze HR-afdeling: hrm@secure-logistics.nl.