Mijn CargoCard doet het niet, wat moet ik
doen?
- Controleer of de deelnemende locatie je CargoCard accepteert voor toegang (loge)
- Controleer of je jouw vinger of hand op de juiste wijze hebt aangeboden
- Controleer of jouw werkgever een betalingsachterstand heeft

Ik heb een CargoCard aangevraagd maar nog niet ontvangen, wat nu?

Helaas kan het voorkomen dat een CargoCard niet aankomt. Meldt dit binnen 10 werkdagen via e-mail aan servicedesk@secure-logistics.nl en wij maken kosteloos een nieuwe CargoCard aan. 

Mijn CargoCard is kapot, hoe krijg ik een nieuwe?

Als je CargoCard binnen een jaar na productie kapot is en er is geen zichtbare schade, dan ontvang je kosteloos een nieuwe CargoCard van ons. Neem contact met ons op voor meer informatie via 010-463 77 77 of e-mail naar servicedesk@secure-logistics.nl.

Kan ik betalen met mijn CargoCard? 

Ja dat kan, als je werkgever daarvoor toestemming heeft gegeven en een contract met ons heeft afgesloten. De betaalmogelijkheid geldt bij deelnemende Truckparkings en Truckwashes. Je herkent deze locaties  aan het CargoCard en XS-Key logo.

Kan ik inloggen op de ECT-app met mijn CargoCard?

Als je een CargoCard hebt, heb je ook een XS-ID. Met je XS-ID kun je inloggen op de ECT-app. Je XS-ID bestaat uit je user-id en je wachtwoord. 

Kan ik mjin CargoCard ophalen?

Ja dat kan. Je hebt de volgende mogelijkheden: 

  • Volgende dag afhalen MVP (€ 0,-)
    Je kunt je XS-Key ook de andere dag afhalen bij ons Servicekantoor in het Maasvlakte Plaza gebouw. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Als de XS-Key na vijf werkdagen nog niet is afgehaald, versturen we deze alsnog naar het bij ons bekende postadres. 
  • Afhalen Spoed (€ 15,-)
    Heb je je XS-Key vandaag nodig? Geen probleem. We gaan direct voor je aan de slag. Voor deze service wordt een toeslag in rekening gebracht ter hoogte van  €15,-. Spoedaanvragen nemen we tot 16:30 in behandeling. Afhalen en activeren kan tot 16.55 uur bij ons servicekantoor op Maasvlakte Plaza.