Ben jij toe aan wat aan wat meer afwisseling en diversiteit in je functie? Dat komt goed uit, want wij zijn op zoek naar versterking van ons hechte Finance team. Als Finance Administrator krijg je een uitdagende rol in een unieke branche én met een nog unieker product. Hebben wij je interesse gewekt? Lees dan verder!
Jouw uitdagingen als Finance Administrator
Als Finance Administrator ben jij verantwoordelijk voor het uitvoeren van de algehele financieel administratieve workflow van meerdere entiteiten. Dit doe je samen met je collega’s van het Finance team. Secure Logistics is volop in ontwikkeling en beweging. Daaruit vloeien de nodige uitdagingen voor de financiële afdeling, waarop de functie dan ook erg veelzijdig en uitdagend is! Naast de standaard taken die bij de functie horen, luisteren we naar jouw wensen om jezelf verder te ontwikkelen. Een greep uit je takenpakket:
- Verzamelen, vergelijken, controleren, corrigeren en verwerken van gegevens in administratieve systemen (financiële, fiscale, contract- en projectadministratie)
- Verschaffen van (on)gevraagd inzicht in kwantitatieve en kwalitatieve (financiële) prestaties (o.a. door periodieke en ad hoc rapportages, financiële periodieke afsluiting (week/maand/jaar) en periodieke onderhanden werk)
- Controleren en corrigeren van toegewezen (sub) administratie aan externe partijen
- Maandelijkse aangiftes en overige verantwoordingen aan externen
- Ondersteunen van ons Customer Service team bij financiële vraagstukken van klanten/externen
- Losse projecten zoals financiële afdelingsoptimalisatie en bedrijfsoptimalisatie
Dit is jouw toegevoegde waarde!
Vanzelfsprekend ga je accuraat, gestructureerd en planmatig te werk. Je kunt snel schakelen en ziet het grotere geheel. De rol die je gaat vervullen is veelzijdig, je krijgt zowel te maken met een breed scala aan klanten, verschillende interne afdelingen en natuurlijk je directe collega’s. Hierbij is het van belang dat je altijd klantvriendelijk en meedenkend bent. Naast het feit dat je een teamplayer bent, vind je het ook fijn om zelfstandig te werken en je handen uit de mouwen te steken.
Daarnaast beschik je over:
- Mbo 4 werk- en denkniveau;
- Enkele jaren aan brede ervaring in de financiële sector;
- Kennis van administratieve processen en systemen (Exact Globe is een pré);
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift), Duits is een pré.
Dit hebben wij jou te bieden
Bij Secure Logistics kom je terecht in een gedreven, platte organisatie met een informele werksfeer. Dit vind je terug in ons splinternieuwe kantoor aan de Waalhaven in Rotterdam! Je krijgt bij ons voldoende kansen om jezelf verder te ontwikkelen. Dit stimuleren wij door je de ruimte te geven voor trainingen en opleidingen (jaarlijks een persoonlijk budget van € 1.000,-). Een selectie van onze arbeidsvoorwaarden:
- Salarisrange variërend tussen de € 3.063,- en € 3.446,- per maand op basis van een fulltime werkweek, inschaling is afhankelijk van je kennis en ervaring;
- Reiskostenvergoeding;
- 26 vakantiedagen (op basis van een fulltime werkweek);
- 8% vakantiegeld;
- Aantrekkelijke pensioensregeling;
- Budget voor een thuiswerkplek (€ 750,-);
- Hybride werken;
- Laptop en telefoon van de zaak.
Frank Rühl: “Bij Secure Logistics kom je te werken in een inspirerende omgeving. We hebben een mooi team waarin samenwerking en integriteit voorop staan. Naast dat we trots zijn op ons product hoort ook een stukje ontspanning bij wie wij zijn. Met een pizza en een drankje in de hand wordt er met regelmaat een spelletje gespeeld op de Nintendo Switch of kijken we vanuit onze business seats naar Feyenoord in de Kuip.”
Dit is Secure Logistics
Al sinds 2003 zijn wij pionier op het gebied van identiteits- en toegangsmanagementoplossingen voor zakelijke gebruikers in de logistiek, bouw en industrie. Vanuit Rotterdam en de Maasvlakte zorgt Secure Logistics voor de uitwisseling van geverifieerde informatie van werknemers, werkgevers en kwalificaties. Met het XS-ID platform (o.a. CargoCard, Digital Safety Passport en PortKey) bieden wij een uniek concept, waarmee we onze community een veilige en snelle toegang tot fysieke en digitale omgevingen verschaffen. Met XS-ID worden dagelijkse toegangs- en logistieke processen tot wel 90% versneld; hiermee zorgt Secure Logistics voor de optimalisatie van het bedrijfsproces. Momenteel ervaren al meer dan 4.900 bedrijven, 53.000 medewerkers uit 33 landen de voordelen van onze XS-ID services en dit aantal blijft groeien.
Kom jij ons team versterken?
Word je uitgedaagd door deze functie? Neem dan contact op met onze HR-afdeling: hrm@secure-logistics.nl. Past de geschetste functie niet bij jou, maar ken je iemand die perfect in het gevraagde profiel past? Stuur deze vacature dan door!
Vragen? Neem dan contact op met onze HR-afdeling: hrm@secure-logistics.nl.