Ben jij toe aan wat aan wat meer spanning en diversiteit in je functie? Wij zijn op zoek naar versterking voor ons hechte finance team. Een uitdagende rol in een unieke branche én met een nog unieker product. Interessant? Lees dan verder!

Jouw uitdagingen als Finance Administrator

Als Finance Administrator ben jij verantwoordelijk voor het uitvoeren van de algehele financieel administratieve workflow van meerdere entiteiten. Dit doe je samen met je collega’s van het Finance team. Secure Logistics is volop in ontwikkeling en beweging, daaruit vloeien de nodige uitdagingen voor de financiële afdeling. De functie is dan ook erg veelzijdig en uitdagend. Naast de standaard taken die bij de functie horen, luisteren we naar jouw wensen om jezelf verder te ontwikkelen. Een greep uit je takenpakket:

  • Verzamelen, vergelijken, controleren, corrigeren en verwerken van gegevens in administratieve systemen (financiële, fiscale, contract- en projectadministratie)
  • Verschaffen van (on)gevraagd inzicht in kwantitatieve en kwalitatieve (financiële) prestaties (o.a. door periodieke en ad hoc rapportages, financiële periodieke afsluiting (week/maand/jaar) en periodieke onderhanden werk)
  • Controleren en corrigeren van toegewezen (sub) administratie aan externe partijen
  • Maandelijkse aangiftes en overige verantwoordingen aan externen
  • Ondersteunen van ons Customer Service team bij financiële vraagstukken van klanten/externen
  • Losse projecten zoals: financiële afdelingsoptimalisatie en bedrijfsoptimalisatie

Dit is jouw toegevoegde waarde!

Vanzelfsprekend ga je accuraat, gestructureerd en planmatig te werk.. De rol die je  gaat vervullen is veelzijdig. Je krijgt zowel te maken met een breed scala aan klanten, verschillende interne afdelingen en natuurlijk je directe collega’s. Hierbij is het van belang dat je altijd klantvriendelijk en meedenkend bent. Naast dat je een teamplayer bent, vind je het ook fijn om zelfstandig te werken en je handen uit je mouwen te steken.

Daarnaast beschik je over:

  • MBO4 werk- en denkniveau
  • Enkele jaren ervaring in de financiële sector
  • Kennis van administratieve processen en systemen (Exact Globe is een pré)
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift), Duits is een pré

Dit hebben wij jou te bieden

Bij Secure Logistics kom je terecht in een gedreven organisatie met een informele werksfeer. Je krijgt bij ons voldoende kansen om jezelf verder te ontwikkelen. Dit stimuleren wij door je de ruimte te geven voor trainingen en opleidingen (jaarlijks een persoonlijk budget van €1000,-). Een selectie van onze arbeidsvoorwaarden:

  • Salarisrange variërend tussen de €2300,- en €2900,- per maand op basis van een fulltime werkweek. Inschaling afhankelijk van je kennis en ervaring
  • 26 vakantiedagen (op basis van een fulltime werkweek)
  • Aantrekkelijke pensioensregeling
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • Reiskostenvergoeding
  • Hybride werken

Dit is Secure Logistics
Secure Logistics is de pionier op het gebied van identiteits- en toegangsmanagementoplossingen voor logistieke, bouw en industriële organisaties. Vanuit Barendrecht en Maasvlakte Plaza zorgt Secure Logistics er al vanaf 2003 voor dat de geverifieerde informatie van werknemers, werkgevers en kwalificaties, op een vertrouwelijke manier, zo snel mogelijk wordt uitgewisseld. Het uitwisselen van deze gevoelige informatie wordt gedaan aan de hand van de XS ID’s - CargoCard / PortKey / Digital Safety Passport. Dagelijks vertrouwen 7.000 bedrijven uit 33 landen met tienduizenden werknemers op de efficiënte en veilige gegevensuitwisseling via de XS-ID. Bij meer dan  100 bedrijven in drie landen wordt de XS-ID geaccepteerd. En elke week sluiten er nieuwe bedrijven aan.

Kom jij ons team versterken?
Word je uitgedaagd door deze functie? Solliciteer dan door je cv en eventuele motivatie door te sturen naar coen@irecruit.nl. Voor vragen of meer informatie kan je contact opnemen met onze irecruiter Coen Gelijns via het volgende telefoonnumer: 06-1843 9717.