Customer Service Representative bij Secure Logistics (24 - 32 uur)
Ben jij servicegericht en op zoek naar een uitdagende functie in een boeiende business? Kom onderdeel uitmaken van ons Customer Service team op een unieke locatie met een nog unieker product!
Jouw uitdagingen als Customer Service Representative
Als nieuwe aanwinst van ons Customer Service team ga je werken met een mooi product in een interessante community. Wij bieden veilige en privacyproof identiteits- en toegangsmanagementoplossingen voor zakelijke gebruikers in de logistiek, industrie en bouw.
Ons Customer Service team is gevestigd op de Maasvlakte Plaza in Rotterdam. Het team bestaat uit 8 personen. Jij zorgt er samen met je collega’s voor dat onze klanten zonder problemen gebruik kunnen maken van ons unieke product (XS-ID’s, digitale toegangspaspoort). Deze leuke functie is veelzijdig en bestaat uit front office, backoffice en projecten. Je kiest zelf een project dat het beste bij jou past.
Onderdelen van je takenpakket:
- Activeren van XS-ID Keys volgens vastgestelde procedures;
- Vragen en klachten afhandelen volgens procedures en met de juiste urgentie;
- Produceren van XS-ID Keys;
- Zorgdragen voor tijdige verzending van correspondentie;
- Doorverwijzen van complexe vragen naar de juiste afdeling en collega’s.
Dit is jouw toegevoegde waarde!
Wanneer je nog nooit van ons community product hebt gehoord, kan het complex en technisch klinken. Maar met een leergierige instelling zijn wij ervan overtuigd dat je het product snel leert kennen. Jij bent servicegericht en schiet niet direct in de stress als het wat drukker is.
Verder beschik je over:
- Mbo niveau 3/4 (richting backoffice/administratie/hospitality of vergelijkbaar);
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Een derde taal (of willen leren), bijvoorbeeld Duits, Roemeens, Pools of Russisch is een mooie pré;
- Je kan overweg met algemeen gangbare software, zoals Microsoft Word en Excel.
Dit hebben wij jou te bieden
Bij Secure Logistics kom je terecht in een gedreven organisatie met een informele werksfeer. Zo is er genoeg ruimte voor ontspanning tussen het werk door. Mocht je fan zijn, dan hebben we zelfs business seats in de Kuip! Toe aan een gezonde dosis multivitaminen? Wij hebben dagelijks gratis fruit op kantoor. Deze functie brengt veel uitdaging en diversiteit met zich mee en je krijgt alle ruimte om je te ontwikkelen. Daarnaast vinden wij een gezonde werk-privé balans erg belangrijk en kun je binnen onze organisatie echt jezelf zijn.
Verder krijg je van ons:
- Salarisrange variërend tussen de € 2.450,- en € 2.680,- per maand op basis van een fulltime werkweek. Inschaling afhankelijk van je kennis en ervaring;
- Reiskostenvergoeding;
- 8% vakantiegeld;
- 26 vakantiedagen (op basis van een fulltime werkweek);
- Aantrekkelijke pensioenregeling;
- Jaarlijks een persoonlijk opleidingsbudget;
- Trainingen en cursussen via GoodHabitz;
- Laptop en telefoon van de zaak met onbeperkt bellen en data;
- Budget voor thuiswerkplek (€ 750,-);
- Mogelijkheid om 1 dag in de week thuis te werken.
Dit is Secure Logistics
Al sinds 2003 zijn wij pionier op het gebied van identiteits- en toegangsmanagementoplossingen voor zakelijke gebruikers in de logistiek, bouw en industrie. Vanuit Rotterdam en de Maasvlakte zorgt Secure Logistics voor de uitwisseling van geverifieerde informatie van werknemers, werkgevers en kwalificaties. Met het XS-ID platform (o.a. CargoCard, Digital Safety Passport en PortKey) bieden wij een uniek concept, waarmee we onze community een veilige en snelle toegang tot fysieke en digitale omgevingen verschaffen. Met XS-ID worden dagelijkse toegangs- en logistieke processen tot wel 90% versneld; hiermee zorgt Secure Logistics voor de optimalisatie van het bedrijfsproces. Momenteel ervaren al meer dan 4.900 bedrijven, 53.000 medewerkers uit 33 landen de voordelen van onze XS-ID services en dit aantal blijft groeien.
Kom jij ons team versterken?
Word je uitgedaagd door deze functie? Solliciteer dan door onze game (15 minuten) te doen. Hiermee hebben wij ook meteen jouw contactgegevens. Reageer je liever op de klassieke manier? Dat kan natuurlijk ook. Stuur dan je sollicitatie naar hrm@secure-logistics.nl. Indien wij voldoende aanknopingspunten zien in je profiel nemen wij contact met je op.
Past de geschetste functie niet bij jou, maar ken je iemand die perfect in het gevraagde profiel past? Stuur deze vacature dan door.
Vragen? Neem dan contact op met onze HR-afdeling: hrm@secure-logistics.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.